Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Piszcie w komentarzach jakiego serwera oczekujecie. Czy klient 7.6 wam odpowiada, jaka ma być mapa, jaki exp, czy to ma być bardziej fun, czy rpg czy może jeszcze co innego. Pvp? Jeśli tak to jaki system walk (Tibia 15min pz? 33%lvl?).
Akcja będzie trwać około miesiąca, po tym czasie wybiorę najczęściej padające odpowiedzi i zrobię ankietę z prawdziwego zdarzenia.
Offline
ja chce RPG z bardzo rozwinięntymi systemami questów, które będą polegać na rozmowach z npc, ucieczkami przed potworami, zabijaniem inteligentych bossów oraz inteligentnych npcków chciałbym
Offline
Witam!
Jak kolega wyżej, bardzo bym chciał pograć na jakimś rpg, z własną mapą. Trzeba będzie zwiedzać ją, aby odkryć nowe expowiska, misje czy questy. Oczywiście potrzebny będzie balans PVP, żeby nie było to tylko przytrzymywanie F2 (UE) aby kogoś zabić, tylko ogarniać wszystkie potrzebne runki (sd, fb, df). Zamiast manarun wprowadzić manafluidy, żeby klimat zachować.
Offline
Sprawa jest nieco bardziej skomplikowana. Nasza ekipa na chwilę obecną to zbyt mała grupa, żeby tworzyć wszystko zupełnie od nowa. To jednak nie zamyka drzwi do serwera RPG, ale musimy powiedzieć otwarcie jaki mamy plan.
Na początku musimy pozbyć się WSZYSTKICH błędów serwera, które występują obecnie. Dopiero kolejnym krokiem będzie ulepszenie i rozbudowa expowisk, czarów etc etc. Długo zastanawiałem się nad serwerem RPG i wniosek jest taki, że na kliencie 7.6 on nie wypali, bo to będzie tylko quest na zasadzie: bramka, monster, skrzynka. Wiadomo- takie też tu się pojawią, ale nie będzie klimatu RPG (dziennik, długie rozmowy z NPC, fabuła etc.) Jedynym rozsądnym rozwiązaniem będzie doprowadzić ten serwer do ładu, zostawić go w formie FUN i systematycznie rozbudowywać, a następnie stworzyć równoległy serwer RPG. Do tego na pewno dłuuuuga droga. Dzisiaj ma być gotowy fix do błędu ze schodami/ścianami, jednocześnie wprowadzimy 0,5s exhaust na spelle i zmniejszymy exp z x20 na x15.
Offline
Siema Dzis chciał bym zaproponować wam mój pomysl na wprowadzenie:
!komend <<sprawdzalo by się tam rozne komendy czyli np. !frags,!spells żeby było można zobaczyć wszystkie czary podczas gry danej profesji, ile mamy pz czasu.Można wprowadzić jakis event np. pojawienie się silnego bosa który opanowuje city, z którym może wlaczyc, każdy gracz ale to wiadomo, ze taki 200lv będzie częściej padal niż taki 400-500+. I wypadalo by z niego np. jakies cc i może rar items? pojawial by się o wyznaczonej godzienie np. 20:00 Żeby tez była walka miedzy graczami o Loota . Zrobienie Wyspy z lepszymi expami.
Offline
Każdy bd stał i spamił ue w bossa to rsy h lvle powbijają nie ma sensu
Offline
@Dominik
Co do komendy pz - jest to dość trudne do zrobienia, z komendą !spells to samo + w tym wypadku dochodzi jeszcze fakt, że tekst byłby zbyt długi. Bossów napadających na miasto chwilowo nie ma w planach, ze względu na wbijanie fragów przez graczy (pamiętajmy, że obecnie za określoną ich ilość otrzymujemy bana). CC są do zdobycia w prosty sposób w grze, z niektórych potworów wypada ich ponad 100. Rare items natomiast można uzyskać poprzez misje i pokonanie niektórych potworów.
Jednocześnie dziękujemy za wszystkie Wasze dotychczasowe opinie i czekamy na dalsze sugestie.
Służę pomocą, GM Mikelord.
Offline
Hmm ja osobiscie wole server fun poniewaz rpg pod 7.6 to moim zdaniem niewypal co bym zmienil w obecnym servie.
Po pierwsze mape na bardziej rozbudowana cos w stylu apo mazur czy cafe gdzie bendzie trzeba dobiegac na expy
Po drugie balans postaci bo jak narazie cienko
Po trzecie wprowadziliscie nowe czary np u najta od 7 m lvl na lvl 1k wale okolo 4-5k to zbyt malo pomimo ze czar jest opszarowo wiekszy niezda egzaminu Co do expa lipa o pvp nie wspomne.
Wiadomość dodana po 4 h 31 min 44 s:
Po czwarte zrobiliscie nowe monstery które są bez sensu bramka lvl np od 200go lvl a 1k knightem niejestem wstanie wyleczyć się przy 2 takich w dodatku ma tyle hp że bije go parę minut po zabiciu lot i exp jest paskudnie marny jak na jego siłę i ilość hp
Jest bardzo dużo niedociągnięć w mapie dam przykład na nowym respie z szatanami jest parę niedociągnięć w podłodze te są akurat słabo widoczne ale to że na większośći expowiska widać piętro wyżej jest naprawdę strasznie nie estetyczne utrudnia expienie ponieważ nie widzimy dokąd biegniemy. Miałem niejednego otsa 7.6 wiem że robienie nowego potworka czy czaru niejest proste dlatego zanim nowy czar czy monster pojawił sie na serwie był testowany nowe expowiska były sprawdzane czy dany lvl. Se poradzi czy będzie opłacało się tam expic.
Oczywiście niemugl bym zapomnieć otym co zostało zrobione przetlumaczenie nazw wszystkich monsterow musiało wam zająć sporo czasu widać że dbacie o serwer staracie się dodawać na ots macie pomysły tylko niejest to dokonca przemyślane ani skutecznie przetestowane liczycie się z zdaniem graczy. Mam nadzieję że zaczniecie myśleć testować zanim pojawi się to na ots do zobaczenia w grze
Offline
Pozwolę sobie zmienić numeracje
1)odnośnie balansu, docelowo miało to wyglądać tak
Od siebie dodam, że dążymy do stworzenia systemu gdzie profesje:
-MS, będzie najlepszy do zadawania obrażeń obszarowych, głównie czarami
-ED, będzie dobry do zadawania obrażeń obszarowych i punktowych, głównie runami
-RP, będzie mieć największy f-atk w jeden cel, obecnie jest tworzony czar, który pozwoli wystrzelić 5 bełtów w czasie 1 sekundy, a dmg z p.bolt'ów ma być zbliżony do dmg UE
-EK, będzie mieć największy dmg wyłącznie z czaru o obszarze 'exori', planowany jest czar, który pozwoli redukować obrażenia magiczne na krótki czasJak już wspomniałem to są plany, które wymagają poświęcenia sporej ilości czasu na przetestowanie. Nie jestem w stanie określić terminu, kiedy te zmiany będą mieć miejsce.
Na chwile obecną:
-MS->najlepiej bije UE (ok), bije nadal za dużo z run
-ED->tu jest w miarę ok, trzeba podnieść dmg w runkach (podzielić runki na te dla MS i na te dla ED, dać MS max 50% dmg run ED)
-RP->uzyskaliśmy fast attack taki jak chcieliśmy (5bełtów/s), trzeba obniżyć dmg obszarowy, ale i tak jest nieźle
-EK->zmniejszyć dmg w czarach o większym obszarze niż exori, podwyższyć wymagania exori gran (czar no.1 ek na naszym serwerze)
Nie uważam, że jest cienko, idziemy w bardzo dobrym kierunku, wystarczy dopieścić.
2) Mapę poprawiamy na bieżąco, widoczne piętra o których wspominasz są nieraz 4,5 poziomów nad właściwym terenem, niekiedy nie jesteśmy w stanie tego poprawić stąd te niekorzystne zjawiska z zasłanianiem respów. Dobra informacja jest taka, że Mikelord tworzy mapę zupełnie od zera, jednak pewnie potrwa to jeszcze z 2-3 miesiące, dlatego musimy pracować na tym co mamy.
3) Spolszczenie nie zostało jeszcze zakończone, jednak potwierdzam, że obecny etap pochłonął mnóstwo czasu. Musimy spolszczyć komunikaty silnika, npc, itemki itd. Na chwilę obecną brak edytorów Brakuje też czcionki z polskimi znakami.
4) Cieszę się, że doceniacie naszą pracę. Nie jesteśmy projektem komercyjnym z nastawieniem na zarobek, tworzymy to co potrafimy, najczęściej po pracy w wolnych chwilach. Są lepsze i gorsze dni, zwłaszcza gdy brakuje grafika, skryptera oraz programów do edycji parametrów gry.
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.029 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 790.97 kB (Maksimum: 966.88 kB) ]