Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Wątek zamknięty
witam, mam nastepujace propozycje poniewaz kilka rzeczy sie zmienilo przez zmiane silnika co zepsulo troche klimat starych Illusionow
1. nazwy profesji, zamiast palladin - bowman , mag-wizard itp.
2. zmiana w systemie mining - za peirwszym razem dostalem blue robe a za trzecim banana staff na 20 lvlu oraz zmiana wypadania CC, zamiast 4,7,9 cc dac np 1,2,3 cc i cena picka zmieniejszyc do 30-40cc zeby 20 lvle nie biegaly z 500 cc w plecaku
3. zmiana cc z dane cooka
4. usuniecie dropa power boltow i burst arrowow z dragonow
5. Przyspieszenie fast attacku tak jak to bylo na illusionach: chociaz 2x szybsze ataki
6. Zmiana hp/mana przyrostu do lvl tak jak to bylo na illusionach a nie tak jak jest na real tibii poniewaz teraz chyba potrzeba 200 lvla zeby ubic orshabaala i 80 lvla zeby ubic demona a nie tak jak wczesniej...
7. Wprowadzenie expowiska hydr dla mid-lvli. Byloby to spoko opcja jezeli ktos jest za mocny na demony a za slaby na orsahabaale, hydry to spoko exp a nie ma ich prawie w ogole.
8. Zmiana drzwi lvl do: - terror birdow(o 100 mniej) i do teleportuj w srodku(wszystkie o 100 mniej) - do orshabaali(przed ostatni teleport do 150lvl zamiast 200lvl) i zmiana drzwi do dane cookow do 600 zamiast 800 poniewaz to zbyt duzy level.
9. Uzupelnienie tabliczek przy nowych teleportach, respach i questach bo albo nic nie jest napisane albo w ogole nie ma tabliczki.
10. Zmiana PVP ze 100 lvl do 50lvl. Wiecej zabawy kiedy widac bijace sie 50-70 lvle
i jako 11. punkt wnosze o usuniecie/zmiane Gma. traktujmy serwer i graczy powaznie a nie zeby Gm sie odnosil w taki sposob do graczy przedstawiony ponizej
18:38 GM Tadeusz: co za zjeb
pozdrawiam i czekam na odpowiedz i rozwazenie propozycji, i jesli nie- prosilbym o napisanie dlaczego tak a nie inaczej:)
Ostatnio edytowany przez adikk3 (2015-05-11 18:47:22)
Offline
( V- jestem za, - nie.)
1. - powod? Wole klasyczne nazwy postaci, ale to tylko moja opinia.
2. V
3. V
4. V
5. V
6. Ostatnio na serwie postacie na 80 lvlu mialy po 4k many, lol. Jestem na nie. Teraz jest trudniej i lepiej.
7. V
8. -, na 300 lvlu dasz smialo rade, na 200 padasz jak pies
9. V
10. V
Offline
dzieki za odpowiedz
Offline
1. Możliwe, że zmienimy.
2. Chyba zwiększyć cenę a nie zmniejszyć.
3. Na ile?
4. Dlaczego?
5. Nie.
6. To nie jest tibia ani żadne inne nie wiadomo co.
7. Rozpatrzymy to.
8. Możliwe, że zmienimy.
9. Będą uzupełnione w najbliższym czasie.
10. Jak w 8.
11. Nie dotyczy to gry.
Służę pomocą, GM Mikelord.
Offline
1. Do dyskusji z forumowiczami.
2. W czwartek.
3. A co ma z niego wypadać? Jest to silny potwór.
4. Jakiś powód?
5. Ok, możemy trochę zwiększyć, o ile jeszcze nie wiem (dyskusja z zespołem).
6. j.w.
7. W czwartek.
8 i 9. j.w.
10. Ok zmienię wieczorem 1 bramkę na 50-100 drugą na 100-250, ale celem poprzedniej zmiany była ochrona <100 lvl
11. Nie wyrywaj wypowiedzi z kontekstu, gdyż oczerniasz osobę nie dając możliwości obrony. Wklejaj na przyszłość całość wypowiedzi. W przypadku przez Ciebie opisanym chodziło GM o publicznie wygłaszane oszczerstwa przez twoją osobę w naszym kierunku, że niby posiadamy kilka MC odpalonych, żeby nabić rekord graczy online. Na dodatek zrobiłeś to na Broadcaście, więc ocenę sytuacji pozostawiam forumowiczom. Projekt traktujemy zbyt poważnie, żeby sobie pozwolić na takie zachowania, dlatego GM nazwał Cię "zjebem".
Dodam jeszcze, że Prywatne Wiadomości nie są w żaden sposób regulowane, a wiadomość przez Ciebie zacytowana miała taki charakter.
Ostatnio edytowany przez Mcree (2015-05-11 19:11:03)
Offline
@mikelord @mcree
kto tu jest w koncu odpowiedzialny za ots jezeli dwie osoby sie wypowaidaja w kwestii wporwadzenia zmian w serwerze? dogadajcie sie chlopaki
@mcree
1. czekam na opinie reszty forumowiczow
2.OK
3. niech wypada to co wypada ale nie po 80-100 cc bo 10 dane cookow i 10 pickow i co za tym idzie nastepne 1000 cc i nastepne 15 itemow, proponuje 10-20cc
4. 1 burst arrow w sklepie jest za 100cc, 1 power bolt w sklepie jest za 200cc. Z dragona loota po 20 burst arrowow czyli 2000cc? cos tu nie gra , poza tym power bolt jedna z najlepszych boltow dla pallka, burst arrow najlepsza bron dla sorka.
5.ok
6.ok
7.ok
8.ok9.ok
10.ok
11. w mojej skromnej opinii to jakby sie gracz nie zachowywal to albo GM powinien zachowac milczenie albo odpoiwedziec grzecznie lub zbanowac gracza jezeli to jest naprawde jakies tragiczne zachowanie. Gm sam sie do mnie teleportowal wyzywajac mnie od "zjeba". To nie jest zachowanie osoby na takim stanowisku gdybym ja mu na to odpowiedzial, pewnie dostalbym bana, ale jemu nic nie grozi, ja to rozumiem.
Dzieki za rozwazenie moich punktow, czekam na wprowadzenie
@edit
zauwazajac fakt ze postacie w TOP to 80% sorkowie, 10% knightci, 5% pallkowie i 5% druidzi , proponuje zmiany dmg ue na troche mniejsze ktore spowoduje ze ludzie beda wybierali tez inne profesje a nie tylko sork do expienia a knight do miningu.
Nie wiem jak jest z druidem, ale proponuje w jego czarach dac te same dmg co teraz ma UE sorka + pox zadajacy dmg z physical.
Reszte bym zostawil tak jak jest. Najwazniejszy jest attack speed pala/eka
Ostatnio edytowany przez adikk3 (2015-05-11 19:19:48)
Offline
Mikelord odpowiada za kwestie ogólne, zna wizje administracji, dlatego stara się odpowiadać zgodnie z naszymi założeniami. Ostateczną decyzję podejmuję jednak zawsze ja (takie liberum veto? :>)
W punkcie 11 postawmy kropkę, pkt 3 i 4 postaram się zmienić wieczorem.
@Edit
Druid- exevo mas mort
+ obrażenia zbliżone do Sorca
Pall- czekamy na jakieś propozycje czarów.
Ostatnio edytowany przez Mcree (2015-05-11 19:22:35)
Offline
Wedlug mnie palladin nie powinien dostac zadnych czarow poniewaz dziwnie to bedzie wygladalo jak pallek bdzie biegal i spamowal czarami
Mysle zeby przyspieszyc jego attack speed, obrazenia moze(jezeli sie da) i jezeli juz mam byc szczery to na 65 lvl z banana staffa trafiam co jakis 5 hit, zmienic ze banana staff nie bije ze speara tylko z bolta(szanse na trafienie beda o wiele wieksze, a dmg jest ok.) nic wiecej pall nie potrzebuje.
Wiadomość dodana po 01 min 05 s:
Mozesz w skrocie napisac jakie punkty wprowadzisz a jakie odrzucisz? bo troche ciezko sie polapac
1-10
Offline
Offline
Chcialem zauwazyc jeszcze ze jezeli bys nie zmienil hp/mana przyrostu do lvla to 70 sorc bije z sd po 3000, ja na 70 lvl pallkiem MAM(!) 750 HP CZYLI LECE NA STRZALA, TAK JAK KAZDA INNA PROFESJA I JEST KONIECZNE WPROWADZENIE STARYCH PRZYROSTOW MANA/HP BO INACZEJ NIE MA PVP BO KAZDY LECI NA HITA Z UE/SD
dzieki pozdr
Offline
Zauważ, że zmieniając przyrost many nadal możesz paść na strzał, bo sd jest niezależne od many.
Służę pomocą, GM Mikelord.
Offline
ale przeciez tu nie chodzi o mane tylko o przyrost hp xD bo zmieniasz i przyrrost hp i many przeciez
Offline
No, hp można zmienić, choć i tak zlecisz na strzał, więc... Ja zasugerowałbym raczej zmniejszenie obrażeń w pvp z jakimś itemem czy coś, ale jak wolisz.
Służę pomocą, GM Mikelord.
Offline
Balans w PVP patrzac na to ze bije sie palladyn 150 lvl i sorcerer 150 lvl, czy knight-pall czy obojetnie jaka formacja(patrzec na to ze druid i sork bijacy sie mieli by utamo) z tym przyrostem co byl na silniku illusion byl bardzo wyrownany. Knight mial duzo hp, sork i druid mieli duzo many a palladyn pol na pol. Wszyscy byli szczesliwi i wszystko ladnie wygladalo, teraz to sd ma normalne illusionowe obrazenia a palladyn nie ma ani hp ani many, sork hp w ogole ale troche many a knight niby troche zycia ale nic many, i kto z kim by sie nie bil to kazdy i tak jest na hita nie wazne na jakim lvl. Wprowadzenie tamtych regul mana/hp poprawi PVP, teraz jest to wielkie zero.
Wiadomość dodana po 14 h 08 min 41 s:
1. Zmiany w hp/mana nie działaja. Dalej knightem dostaje 15 hp na lvl a pallem 10. Jest wszystko po staremu.
Reszta punktow do czwartku, wiec nic nie oceniam
Offline
Przez te crashe nie zapisało się, już jest poprawione.
Bramki pvp chwilo uszkodzone, bo korzystamy ze starszej wersji silnika.
Ostatnio edytowany przez Mcree (2015-05-12 11:19:22)
Offline
Podsumowując: 1 - dyskutujemy, 9, 8 i 7 jutro - resp hydr jest już gotowy, 2, 3, 4, 5 (+20%), 6, 10 - weszły.
Służę pomocą, GM Mikelord.
Offline
Strony: 1
Wątek zamknięty
[ Wygenerowano w 0.023 sekund, wykonano 8 zapytań - Pamięć użyta: 968.7 kB (Maksimum: 1.2 MB) ]