Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Piszę ten wątek, aby rozwiać wszystkie wątpliwości co do tego ile dana profesja ma mieć hp, ile many, a która ma zadawać jakie obrażenia.
Mianowicie:
hp ryc > pal > sorc/druid
mp sorc/druid > pal > ryc
dmg sorc/druid > pal > ryc
Patrząc na powyższą rozpiskę można łatwo wywnioskować, że w najbiższym czasie poczynimy zmiany w obecnym systemie hp, many i dmg.
Jednocześnie przypominamy, że Adolf Hitler jest bossem, a nie zwykłym potworem. Dlatego też prosimy nie pisać do nas w sprawie zmniejszenia ilości jego życia i zadawanych obrażeń.
Służę pomocą, GM Mikelord.
Offline
Od siebie dodam, że dążymy do stworzenia systemu gdzie profesje:
-MS, będzie najlepszy do zadawania obrażeń obszarowych, głównie czarami
-ED, będzie dobry do zadawania obrażeń obszarowych i punktowych, głównie runami
-RP, będzie mieć największy f-atk w jeden cel, obecnie jest tworzony czar, który pozwoli wystrzelić 5 bełtów w czasie 1 sekundy, a dmg z p.bolt'ów ma być zbliżony do dmg UE
-EK, będzie mieć największy dmg wyłącznie z czaru o obszarze 'exori', planowany jest czar, który pozwoli redukować obrażenia magiczne na krótki czas
Jak już wspomniałem to są plany, które wymagają poświęcenia sporej ilości czasu na przetestowanie. Nie jestem w stanie określić terminu, kiedy te zmiany będą mieć miejsce.
Offline
Szczerze mówiąc to gdyby dodać większy fatk pallowi i dodać mu czar bijacy na samym początku bez żadnego ruszania hp i mana profesji to byłby idealny balans bez ruchu wszystkich zabaw i kłopotów.. Chodzi mi o oryginalnego illusiona
Offline
Strony: 1
[ Wygenerowano w 0.018 sekund, wykonano 10 zapytań - Pamięć użyta: 620.72 kB (Maksimum: 716.96 kB) ]